Čechové na ispu – Ispo 2012

Čechové na ispu – Ispo 2012

Pohled na vybrané české firmy na veletrhu Ispo 2012. Skutečnost, že z 289 outdoorových firem vystavujících na Ispo bylo na šest desítek českých, dobře ilustruje situaci na českém outdoorovém rybníčku. Tyto značky mají ve světě mezi běžnými uživateli často mnohem větší věhlas než doma, a to je nakonec i důvod, proč se na Ispo prezentují…

© Svět outdooru, únor 2012, text i foto Jan Šťovíček

Placené odkazy k tomuto článku:
Zde může být váš odkaz!Napište nám.

Zkušenosti čtenářů

Martin

Tak to se tady někdo asi trochu posral…mám otázku pro pana Šťovíčka. Jste za a) prolhaný až hanba a nic od hannahu jste nikdy nezkoušel, b) svou práci berete vážně a tak jste vlastně jen opsal sebestřednou onanii z nějakého propagačního materiálu hannah, nebo (a této odpovědi odmítám uvěřit bez osobního setkání) c) opravdu si myslíte že hannah je kvalitní značka?

vonkreuz

Težce odfláklý článek.
Podle tiskové zprávy, kterou zhruba před rokem vydal Lanex Bolatice, nebyl Raveltik koupen Singáčem. Ale Raveltik byl stejně jako Singáč koupen Lanexem, který se marketingově prezentuje jako Tendon. Navíc mačky a cepíny u Singáču nejsou novinka – byly ukázány už na Fridrichshafenu v létě 2011.

Matěj

Přesně tak, taky nechápu, proč největší prostor dostala „Čína“ a na např. Sir Joseph se nedostalo… Mimochodem škoda, že jste některé produkty nepředstavili na videu jako bundu Haglöfs (která z mnou nepochopitelného důvodu „vyhrála“) :-\

Luboš

Mně přijde lehce úsměvné, že je to český speciál a jedny z hlavních českých značek zabívajících se outdoorem chybí – Sir Joseph, Direct Alpine, Humi(vím, bylo to řečeno na začátku, ale ten článek za to bez nich skoro nestojí ;-)) A to co jste napsali o jiných – je takové „nic“…
Na tenhle článek jsem čekal a zklamal mě..

Luboš

*zabývajících se

redakce

První komentář autora podepsaného jako Martin byl smazán protože obsahoval vulgární výrazy a odporoval pravidlům slušného přispívání.

Belial

vonkreuz: … a bych to ještě doplnil. Postupně jak dochází výrobky na skladu Raveltiku, začinají se vyrábět s logem SR. Tzn. vše je stejné, jen pod jinou značkou. S tvrzením autora, že zatím zachová Raveltik bych tedy nesouhlasil. Kdyby ho neměli na skladě, tak Raveltik už neexistuje.
Luboš: označit všechny vámi jmenované značky za české je VELMI úsměvné, jelikož jste vyjmenoval skoro největší číňany – DIRECT ALPINE 🙂

vonkreuz

Belial – Pokud se nemýlím, tak MountainTopSerie od Directu se vyrábí v ČR, potažmo Evpropě. Minulý rok na jaře zmiňoval R.Dvořáček z Directu, že přesouvají kus výroby zpět do ČR kvůli stoupajícím nákladům v Asii. Ale jak to dopadlo, nevím.

vonkreuz

A ještě jedno negativum k autorovi či redakci – proč není možnost mít plný náhled obrázku, který je jako první v záhlaví článku? Tím myslím záběr na stánek Warmpeacu a jeho nové mikiny v retro stylu…

Luboš

Belial: To ale neznamená, že to není česká značka 😉 Nápady, střihy a to co na to užijou vymýšlí zde v ČR a to, že si to nechají ušít ve Vietnamu je věc vedlejší… Navíc jak říká Vk, snad i tu výrobu přesouvají 😉

Jirka

Ahoj, většina výroby DA je přesunuta do čech a na slovensko. V zahraničí zůstává jen technická kolekce, a to kvůli technologiím, které jsou k výrobě zapotřebí. Každopádně srdcem je Direct Alpine určitě 100% ČESKÁ značka!

Belial

Hele, já jsem nechtěl vyvolat diskusi o tom jestli je to dobře nebo ne, že se vyrábí jinde než v čechách a na moravě 🙂 … jen podle mně výrobek, který má jenom vývoj nebo jenom výrobu v ČR rozhodně není český výrobek. Na to by v ČR musel mít obojí. Je to přece jasná definice:
– Výrobek je vyroben v České republice.
– Výrobce zaměstnává české zaměstnance, kteří se na výrobě výrobků podílí.
– České suroviny – alespoň 50 % surovin či komponentů původem z ČR, nebo pro výrobky, jejichž suroviny či komponenty nelze v ČR získat, je nutné alespoň splnění podmínky 100 % české práce a vznik nového výrobku vyrobeného z těchto surovin nebo komponent, tedy nikoli jen přebalení.
– Výrobce ručí za jakost, bezpečnost a nezávadnost výrobků.
– Výrobce dodržuje zákonné normy, platí daně a odvody na sociální a zdravotní pojištění na území ČR.
– Výrobce dodržuje reklamační řád.
– Výrobce plní ekologické normy.
– Výrobce získal licenci na užívání ochranné známky Český výrobek pro konkrétní výrobky.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: