Značka GORE-TEX® zavádí pro své produktové řady nové názvosloví (PR)

Společnost Gore uskutečnila v poslední době několik průzkumů, z nichž jasně vyplývá, že zákazníci důvěřují značce GORE-TEX® a aktivně ji vyhledávají v prodejnách. V maloobchodě začíná převládat tendence k samostatnému nakupování a zákazníci vyžadují především jednoduchost a přehlednost …

Sortiment oděvů GORE-TEX® je rozdělen do čtyř produktových řad:

Zkušenosti čtenářů

emil

Hm, to jsem netusil, ze Svet outdooru zverejnuje PR materialy… Jsem z vasi prodejnosti fakt zklamany. Jak vam pak mame verit „nezavislost“ ruznych testu, kdyz se snizujete k necemu takovemu?

Petr Macháček

Zrejme nectete Svet outdooru dost dlouho. Pak byste vedel ze PR materialy zverejnujeme, nicmene v omezene mire a narozdil od mnoha jinych je zretelne a jasne oznacujeme jako PR! Oznaceni naleznete jak v nadpisu, tak i v upozorneni na konci textu a take ve znacce autora. Je na Vas jestli si je prectete nebo ne. Oznacenim Vam moznost volby usnadnujeme. V nezavislost testu verit muzete a nemusite. To je kazdeho vec. Ja mohu s cistym svedomim prohlasit ze kdokoliv z autorskeho tymu neco na strankach Sveta outdooru publikuje, tak je pripraven si za tim stat. Ostatne vzdy je mozne protiargumentovat v necenzurovanych komentarich nebo hodnoceni vyrobku. Pokud mate pocit ze nejsme nekde dost nezavisli, tak si porovnejte nase pohledy na testovanou vec s nazory ctenaru.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: