ROZHOVOR: Jan Štika, brand manager značky Hannah: Stále jsme stejní srdcaři jako před 28 lety

ROZHOVOR: Jan Štika, brand manager značky Hannah: Stále jsme stejní srdcaři jako před 28 lety

Festival OBZORY nenabízí jen pěknou dávku informací a inspirace na přednáškách a workshopech, ale také setkání se špičkovými outdoorovými novinkami, které si můžete vyzkoušet, otestovat i koupit na téměř padesátce vystavovatelských stáncích. A díky tomu, že se na stáncích pohybují odborníci, natočila redakce SvetOutdooru.cz a její šéf testerů Vojta Dvořák rozhovory o vybavení přímo na místě.

Jan Štika nás seznámí s historií českého výrobce outdoorového oblečení a kempingového vybavení Hannah a přestaví kolekce značky, jejímž heslem je „Venku jako doma“. Outdoorové nadšence i profesionály Hannah vybaví oblečením, spacáky nebo stany. K oslavě čtvrt století svého fungování firma před třemi lety spustila projekt Hannah Grant, který podporuje nezávislé cestovatele a dobrodruhy. Honza vysvětlí, jak funguje a jak se přihlásit.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: