Reklamní magie

Reklamní magie

Reklamní pracovníci jsou nekonečně vynalézaví a i outdoorové reklamy je proto třeba číst s odstupem. Bunda z reklamního letáčku má zázračné vlastnosti, pro které by rozhodně neměla chybět ve vašem outdoorovém šatníku. Stačí se začíst pozorně do reklamního textu…

© Svět outdooru, srpen 2012, text i repro foto Jiří Červinka

Placené odkazy k tomuto článku:
Zde může být váš odkaz!Napište nám.

Zkušenosti čtenářů

Borek

vôbec nedivím. Veď sám uváž, ako už úplne normálne používame výraz „funkčné prádlo“ alebo „funkčné ponožky“ a pod. Podľa mňa majú všetky veci nejaký funkčný zmysel a tak uvádzať ako výhodu výrazu „funkčný“ je úplná blbina.

Troll

Moc pekne napsane, vyborne jsem se pobavil. :-))

Pokud to tedy neni spis k placi, podobna „marketingova mlha“ se podle me objevuje cim dal casteji nejen v outdooru. A zavani vylozene lzi. 🙁

Rosta

Uz pro ni bezim. A co rika autor tomuto: http://www.stream.cz/adost/695478-a-dost-turisticke-boty-drahe-smejdy ?? V tom letacku je to pro lidi, kteri se v branzi pohybuji, jasny, ale jinde dostavaji renomovani vyrobci i zkusene.(Asolo…)

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: