Zpoždění při počátečních dodávkách světel na kolo nás samozřejmě velmi mrzí. Ke zdržení bohužel došlo na straně výrobce a oproti původnímu plánu byla světla k dispozici zhruba o dva měsíce později. S našimi zákazníky jsme byli v úzkém kontaktu a všichni od nás dostali informaci o stavu situace. Jakmile jsme se od výrobce dozvěděli, že svítilny do Vánoc nebudou (5.12.), tak jsme ihned všechny naše zákazníky informovali telefonicky či emailem a omluvili jsme se jim. Pokud vám to způsobilo nějaké potíže, tak se samozřejmě ještě jednou velice omlouváme. Ovšem vzhledem k tomu, že žádný zákazník nereagoval stejně jako vy, tak se nelze ubránit dojmu, že jde spíše o snahu konkurence přiživit se na dobrém jménu značky Fenix.
S pozdravem,
Jaromír Novák, ARIGA s.r.o.