Zdenko, bohužel ani s tou kvalitou to…

Aleš

Zdenko, bohužel ani s tou kvalitou to není tak košer, a chování firmy je příšerné i k zákazníkům. Příklad: Před několika lety jsem koupil za příšernou ceny „špičkovou bundu … kecy reklamy“ a těšil se, jak si užiju na horách. Bohužel díky nepříliš profi střihu mi na bundě vadila kapuce v límci při pohybu na lyžích a fliskou pod tím, tož jsem ji ufikl a těšil se jak jednoduché bylo řešení. Bunda sloužila k mé spokojenosti a až do doby než jsem objevil drobné trhliny kole podlepených švů jsem si spokojeně užíval. Po podrobné prohlídce byla svrchní látka po necelém roce používání (žádná VHT a extrém) doslova prořezána okrajem podlepení kolem všech švů a třením prodřená okolo šňůrek. Ale jako správný optimista jsem si řekl, je to v záruce a řešení je jednoduché. Bundu jsem poslal do firmy a čekal. Jak milé bylo mé překvapení, když mi po čase řekli, že reklamaci neuznávají, protože jsem si ustřihl kapuci (opravdu důležitý díl s vlivem na konsstrukci a opotřebení), ale přesto mi jako gesto zalátali dvě největší díry na vnitřní straně rukávů.
Poučení: PRYČ OD TILAKU!! (tenkrát se ještě jmenovali KAMM sp.). Slušná firma uzná svou chybu a nesnaží se vykroutit pomocí laciných praktik a využít všech slovíček v záručáku pokud je vada tak zřejmá vada mat. a technologie výroby. (řekl by člověk inteligentní a slušný) To ale není případ typických českých „podnikatelů“ ze Šumperka“. Mezi lidmi, kteří se jednou mohou potkat v nesnázích v divoké krajině by člověk čekal jiné jednání. I když majitel Tilaku asi Meďourem do divočiny nejezdí, takže se tam můžeme cítit bezpečně a stále doufat v pomoc od bližního svého. 🙂

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: