Salewa: S novým logem nová filozofie

Salewa: S novým logem nová filozofie

Už před více než rokem Salewa představila nové logo, které je ve srovnání s tím předchozím mnohem elegantnější, modernější a dynamičtější. Ruku v ruce s novým vyobrazením tradičního orla jde také proměna celkového designu zboží i kompletní strategie firmy. Předvečer osmdesátého výročí od založení firmy byl zkrátka ideální čas na změnu a s odstupem času je nutno podotknout, že to Salewa vzala opravdu za správný konec!

Právě nové logo zdobící elegantní skleněnou budovu nedaleko jihotyrolského Bolzana je to první, co upoutá vaši pozornost už z dálnice. Hned na druhý pohled zaujme samotná budova, v níž se firma teprve nedávno usídlila. Architektonický skvost je tak trochu vyjádřením celého přístupu Salewy, budova je energeticky soběstačná a dokonce zvládne elektřinou zásobit i část Bolzana.

Sídlo firmy, zdroj: SalewaSídlo firmy, zdroj: Salewa

Bistro Bivac

Jako náhodného cestujícího vás ale možná bude ještě více zajímat menší stavba schovaná ve stínu černé dominanty. Kavárna Salewa Bivac je otevřená opravdu komukoliv, o čemž také svědčí stále plná terasa, jejíž jedinečnou atmosféru pohody dokresluje jezírko a výhled na lezeckou stěnu ukrytou uvnitř sídla firmy.

Výhled na lezeckou stěnu s Café Bivac, zdroj: SalewaVýhled na lezeckou stěnu s Café Bivac, zdroj: Salewa

I když se jedné o indoorovou lezeckou stěnu, pyšní se zástěnou ve stylu opony. Ta se dá celá vysunout, z čehož mají požitek nejen návštěvníci kavárny pozorující obdivuhodné lezecké výkony, ale i samotní lezci. S čistým výhledem na kopce v okolí mají totiž občas pocit, že nelezou na „pouhé umělce“.

V bistru si pak dáte nejen skvělou italskou kávu a výborné těstoviny, ale můžete se taky pokochat lanem Reinholda Messnera nebo věšáky na kabáty vyrobených z lezeckých osem.

Černý elegán s terasou

I když lezeckou stěnu využívají hlavně zaměstnanci Salewy, zdaleka není vyhrazená pouze pro ně a zalézt si sem může přijet opravdu každý. Nejen stěna je však uchvacující, v přízemí najdete také obchod s nejnovějším zbožím nejen značky Salewa, ale i novinky z kolekcí Dynafit a Wild Country, které vlastní stejný majitel.

Nové logo firmy Salewa

Krom kanceláří pak budova skrývá i nádhernou travnatou terasu zaměstnanecké jídelny, důkladně propracované sklady či školku pro děti zaměstnanců. Výhled z kanceláří na okolní krajinu je už jen třešničkou na dortu.

  • Salewu založil Josef Liebhart 8. července 1935 v Mnichově.
  • Za války se firma specializuje zejména na kožené a textilní výrobky.
  • V horských sportech proráží firma výrobou lyžařských hůlek na přelomu roku 1952 a 1953.
  • V roce 1962 vyvine Salewa první nastavitelnou stoupací mačku.
  • Společné logo orla používané pro všechny výrobky vzniká v roce 1979.
  • Loni firma představila zcela nové logo.

Trocha historie:

  • Salewu založil Josef Liebhart 8. července 1935 v Mnichově.
  • Za války se firma specializuje zejména na kožené a textilní výrobky.
  • V horských sportech proráží firma výrobou lyžařských hůlek na přelomu roku 1952 a 1953.
  • V roce 1962 vyvine Salewa první nastavitelnou stoupací mačku.
  • Společné logo orla používané pro všechny výrobky vzniká v roce 1979.
  • Loni firma představila zcela nové logo.

A co na to zboží?

Elegantní a přátelský prostor sídla firmy nabízí odpověď na otázku, kde se bere tak vydařené zboží. Tohle všechno je pouhým pozadím pomyslné proměny, zákazník totiž toto všechno pozná zejména na koncovém produktu. A ten je jednoznačně vydařený.

Salewa si v posledních několika letech vybudovala mezi outdoorovými značkami opravdu silné postavení a dokáže své zákazníky vybavit na velmi široké spektrum aktivit v horách a přírodě. V nabídce má lezecký materiál, kvalitní boty na běh i turistiku, oblečení pro alpinisty i elegantní kousky vhodné do města, a to všechno nejen pro dospělé, ale i děti.

Příkladem nového pohledu na design může být i bota MS Speed Ascent, zdroj: salewa.comPříkladem nového pohledu na design může být i bota MS Speed Ascent, zdroj: salewa.com

Změna na jedničku

Nové logo je u známých a zažitých firem občas zbytečným krokem vedle. Salewa ale ukázala, že to naopak může být skvělý posun dopředu. Za výrazným zobrazením orla se totiž skrývá mnohem více, jasný důkaz toho, že firma chce v budoucnu na poli outdoorových sportu stále více upevňovat svou pozici, být nadále skvělým parťákem do hor a třeba i apelovat na ekologické cítění svých zákazníků. Už prostě nejde jen o značku, ale o přístup k životu.

Výhled na lezeckou stěnu, zdroj: SalewaVýhled na lezeckou stěnu, zdroj: Salewa

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: